Vaše názory a připomínky

Pavlína Procházková (28.4.2017)

I přes fakt, že objednací termíny jste měli velmi obsazené, byla jsem k Vám objednána na servis tak, jak jsem potřebovala. Po příchodu jsem čekala jen pár minut, než mě technik pan Stiborský velice příjemně přivítal, sdělil mi, co vše je potřeba na mém vozu zkontrolovat a k tomu mi dal ještě pár doporučení, co by bylo ještě vhodné v rámci běžné prohlídky zkontrolovat.
Na všem jsme se shodli. Odpoledne jsem si své auto vyzvedávala opět u pana Stiborského. Jako vždy byl velice příjemný a vstřícný.

Váš servis mohu všem doporučit, všichni jste velice příjemní.

Jaroslav Procházka (26.4.2017)

Šli jsme kupovat boty jinam, ale nakonec zavítali do Auto Palace Butovice a odjeli s novým vozem. Maximální spokojenost.

Josef Boštík (13.4.2017)

Musím pochválit Váš servis a speciálně technika pana Hanuse.
Když jsem se k panu Hanusovi usadil a řekl jsem mu, že jdu na prohlídku vozu a že nevím co vše prohlídka obnáší, pan Hanus mi vysvětlil, co se na mém voze bude kontrolovat a proč. Ještě mi doporučil desinfekci klimatizace, se kterou jsem vzápětí souhlasil. Během dne mi ještě technik volal, že mám poškozený rámeček na SPZ. Souhlasil jsem s výměnou. Musím říct, že pan Hanus je opravdový profesionál, komunikace s ním proběhla opravdu skvěle.

Anonym (22.3.2017)

Vše super a s prodejcem to byla i zábava.

Pavel Balák (22.3.2017)

Dokonce nám na vozidlo přidělali puget. Manželce se to líbilo. Já jsem byl spokojen s vysvětlením nových funkcí vozidla.

ProUniqa, s.r.o., Jan Nehasil (14.3.2017)

Byl jsem telefonicky objednán na konkrétní termín a čas. Mile mě překvapilo, že jsem v den přistavení vozu na servis opravdu přišel na řadu v čas. Komunikoval jsem s velice příjemným technikem, panem Sedláčkem. Poté, co jsem se nesměle zeptal, zda by výměna mých brzdových destiček nešla udělat na počkání (zapomněl jsem si totiž zarezervovat náhradní vůz), technik šel okamžitě zjistit situaci. Po chvilce mi sdělil, že výměna na počkání možná bude. Jsem moc rád, že mi takto vyšel Váš servis vstříc. Jelikož se jednalo o služební vůz, mohl jsem ihned po opravě pokračovat v práci.
Při čekání mi navíc byla nabídnuta káva. Do Vašeho servisu jezdím pravidelně a jsem zde velice spokojen.

Dagmar Satinová (6.3.2017)

Potřebovala jsem rychle objednat na servis. Pan Procházka mi zařídil objednání ještě ten samý den. Domluvila jsem se, že vůz u Vás mohu nechat trošku déle. Byla jsem moc ráda, že v tom nebyl problém. Byl mi dokonce bezplatně rozleštěn odřený přední nárazník a v rámci servisní prohlídky mi byla odhalena závada – únik chladící kapaliny. Tato závada mi byla v rámci záruky také bezplatně odstraněna.
Přesně kvůli takovému servisu a 100% se spolehnutí se k Vám ráda vracím. Ještě musím poděkovat za ochotu při předání vozu mimo pracovní dobu. Vůz mi byl předán kolem 19 hodiny, a i přesto byl pan Procházka velice příjemný a usměvavý.

Renata Banzetová (24.2.2017)

Ve vašem servisu jsem mluvila s panem Stiborským. Byl velice příjemný a usměvavý. Vysvětlil mi vše, co se týkalo servisu na mém vozu. Na každou moji otázku mi odpověděl. I když se mé otázky často opakovaly, odpovídal s velkou trpělivostí a pečlivostí. Za takové jednání chci panu Stiborskému poděkovat. Právě kvůli takovým technikům se do vašeho servisu stále vracím.

Matthias Cruzin (23.2.2017)

We have purchased the Tucson from you last week and we are happy about our choice. Marek Szabo was really good and helpful, you have a good sales man there: reliable and communicative.

Jan Louda (13.2.2017)

Osobní přístup prodejce p. Szabo, byl mimořádně dobrý a pozitivní.

Jana Švecová (3.2.2017)

Nejprve jsem mluvila s panem Kinterem po telefonu, kdy mi po mém popsání problému pomohl identifikovat závadu na mém vozu. Nebydlím v Čechách, tak byl pro mě velice důležitý čas a rychlost opravy. Pan Kinter si dopředu objednal nové díly na odstranění závady na mém voze a podle toho mi řekl nejbližší termín, kdy mám s autem přijet. V tomto krátkém čase mi také dokázal zarezervovat náhradní vozidlo. Pan Kinter je velice příjemný a vstřícný technik.

V. Vyskočilová (31.1.2017)

Chtěla bych tímto poděkovat odd. servisu za veškeré služby od koupě auta (leden 2013) až doposud, kdy jsem absolvovala už čtvrtou servisní prohlídku. Mile mě překvapila možnost provést společně s touto prohlídkou ihned i STK. Poděkování patří tentokrát hlavně servisnímu technikovi panu Stiborskému za jeho ochotu a lidský přístup. Neexistovala otázka, na kterou by mi pan Stiborský nedal vyčerpávající odpověď tak, abych vše jako laik pochopila. Jako klientovi mi vyšel vždy maximálně vstříc - je to člověk na svém místě. Ještě jednou děkuji.

manželé Vrzákovi, Praha (28.1.2017)

V Autopalace Butovice jsme si koupili již druhý vůz značky Hyundai a to pro jeho 100% spolehlivost a pro ohromný dík, neskutečně ochotné a profesionální jednání prodejce paní Petry Medřické ta na této skutečnosti má ten největší podíl, že se sem velice rádi vracíme jako do " našeho " servisu. Mnohokrát děkujeme.

Adéla Bystřická (24.1.2017)

Nabídka občerstvení při čekání na vůz. Snaha vyjít vstříc a vyřídit vše včas. Z tohoto přístupu jsem nadšená.

Anonym (19.1.2017)

Oceňuji přístup personálu, který se o mě v Auto Palace Butovice staral. Cítil jsem se jako vítaný zákazník.

Karel Mařík (13.1.2017)

V Auto Palace Butovice hospodaří personál s časem zákazníka velmi pozorně. Podává vždy přesné a detailní informace. Jde o vysoký standard, se kterým jsem se nikde jinde nesetkal.

Anonym (23.12.2016)

Hello,
I went to your shop of Butovice and tried the Hyundai Tucson. We got a good offer from Marek Szabo (who was really professional by the way) and now considering the purchase.

Václav Pos (15.12.2016)

Po odchodu do důchodu jsme si v Auto Palace Butovice koupili Hyundai ix20. Malé velké autíčko, slouží dobře, vozí dva důchodce, psa a občas dvě vnoučata, a to spolehlivě a bez jakýchkoliv problémů. Přeji všem pracovníkům Auto Palace Buttovice hodně zdravé, klidu a spokojené zákazníky.

Eduard Tibitanzl (1.12.2016)

Přístup prodejců byl mimořádně dobrý.

Martin Váňa (29.11.2016)

Slečna Nosek, skvělý přístup.

Mgr. Michal Vurm (25.11.2016)

V listopadu jsem od vaší společnosti zakoupil nový vůz Hyundai i30, se kterým jsem velmi spokojen. Tímto bych chtěl poděkovat všem pracovníkům, kteří se podíleli na včasném předání tohoto vozu. Můj dík patří především panu Lukáši Doubkovi, za jeho velice laskavý a profesionální přístup při zakoupení vozu. Přeji krásný den.

Alois N. (7.11.2016)

S vaším servisem jsem velmi spokojen, jezdím k vám pravidelně na každoroční prohlídky již čtyři roky. Přijímací technik p. Sedláček je velice příjemný, vše, na čem se dohodneme, je splněno v termínu a daném finančním rozpočtu. Vždy jsem o všem včas informován. Líbí se mi váš lidský přístup.

Martina CH. (28.10.2016)

Vážení, moc děkuji za pomoc při odstranění poškození po nehodě na mém voze. Hodně jste mi pomohli jak s pojišťovnou tak ze zapůjčením vozidla po dobu opravy. Když jsem si vůz přebírala, byl opraven naprosto dokonale. Jste naprostí TOP ve svém oboru, zkrátka úžasní.

Richard Navara (27.10.2016)

Pozornost, vstřícnost a seriózní dojem.

Jana Faltejsková (20.10.2016)

Vše bylo, jak jsme se domluvili.

Hana S. (18.10.2016)

Chtěla bych kladně ohodnotit servis Auto Palace Butovice. Při své první návštěvě jsem dostala od technika všechny potřebné informace. Byl úžasný, vše mi vysvětlil tak, že i já jako úplný laik jsem všemu porozuměla. Děkuji, vaše služby budu dále doporučovat.

František Pudil (11.10.2016)

Velmi příjemné prostředí.

Vladimír F. (30.9.2016)

Jezdím k Vám již 11 let, nový interiér se mi líbí - je prostornější a přehledný. O můj vůz se vždy výborně postaráte od prohlídky až po STK. Vše, na čem se domluvíme, platí. Rád vás doporučím a chválím. Za mě ohodnocení 5 z 5.

Marie M. (15.9.2016)

Chtěla bych poděkovat servisnímu technikovi, p. Žižkovi, za hladký průběh a vstřícné chování při řešení mé první škodní události.

František M. (5.9.2016)

Velmi vás chválím pro vstřícný a komunikativní přístup servisních techniků. Vždy vše vysvětlí a o všem, ohledně mého vozu, jsem včas informován. Výborně funguje objednávkový systém přes váš web. Servis Auto Palace Butovice mohu jen doporučit.

Jiří Winkler (19.7.2016)

V Auto Palace Butovice bylo vše perfektní, přesně tak, jak si představuji, že má fungovat prodejce a jak se má přistupovat k prodeji Automobilů. Auto Palace Butovice mohu – a již jsem tak učinil – doporučit jako spolehlivého a nanejvýše vstřícného prodejce. A pan Breth, který se o mne staral po celou dobu od prvního zájmu a okouknutí vozu až po jeho předání se choval naprosto profesionálně a snažil se mi ve všem vyhovět.

Petr Macháň (30.6.2016)

Chtěl bych Auto Palace Butovice pochválit za příkladnou, rychle provedenou opravu v řádném termínu, u které nebyla překročena cena a jako vždy mě mile překvapilo příjemné prostředí butovického salonu.

Jiří, Praha (25.6.2016)

Tento servis mě nadchl jak přístupem tak i kvalitou poskytovaných služeb. Technici perfektně proškolení a na každý můj technický dotaz byly schopni odpovědět a perfektně vysvětlit. Já velice spokojen a všem doporučuji. Jinam už se svým Hyundai nepojedu jen do Auto Palace Butovice

František Trnka, Praha (21.6.2016)

Prodejce se mi vždy maximálně věnoval a zodpověděl všechny dotazy. Co slíbil, splnil.

Milan Masák, Praha (9.6.2016)

Oceňuji vřelý přístup k zákazníkovi, ochotu vysvětlit vše potřebné, předvést vozidlo a seznámit mě s veškerými podrobnostmi.

Ladislav Tajer (2.6.2016)

Při poslední návštěvě servisu v Auto Palace Butovice jsem byl velice mile překvapen . Při běžné servisní prohlídce mi byla zjištěna a zároveň i odstraněna závada spojená ze záruční opravou. Nemusel jsem jezdit na servis dvakrát, setkal jsem se s příjemným a ochotným servisním technikem – panem Hanusem – a vše mi bylo opraveno k mé maximální spokojenosti.

Dana Bielmaczová (30.5.2016)

Jezdím k vám pravidelně a s vašimi službami jsem maximálně spokojená. Vždy se na všem domluvíme a dostanu potřebné informace

Jan Podoský (27.5.2016)

V Auto Palace jsem maximálně spokojen – služby i servis hodnotím 1*

Věra Hájková (24.5.2016)

Již jsem si u vás koupila třetí vůz, vždy jsem velmi spokojena a oceňuji profesionální přístup.

Václav Brožka (19.5.2016)

Jsem vlastníkem už druhého vozu, koupeného v Auto Palace a za 6 let jsem se nesetkal s jediným problémem. Jste vždy ochotní a odvádíte profesionální práci.

Bohumil Poul (10.5.2016)

Do Auto Palace jezdím pravidelně a vždy se setkávám se vstřícným chováním techniků.

Antonín Krupař (3.5.2016)

Při poslední návštěvě jsem byl velmi spokojen - při příjmu a výdeji vozidel jsem se setkal s velkou ochotou techniků a musím pochválit jejich profesionální přístup.

A. M. Čelko, Praha 5 (18.4.2016)

Dovolte mi vyslovit uznání nad profesionálním přístupem pana Horského při prezentaci a pak také prodeji osobního auta Hyunday Tucson. Jelikož se nejedná o zanedbatelnou částku, tak klient bývá často nervózní (také z neznalosti řady nových funkcí automobilu) a celý projev pana prodejce působil maximálně uklidňujícím dojmem. Z Auto Palace jsem odjížděl nejen s novým vozem, ale i dobrým pocitem, že zaměstnancům butovického showroomu není jedno, co bude se mnou a autem dál a že se kdykoli mohu na všechny obrátit.
Ještě jednou děkuji a přeji hodně dalších spokojených klientů, kteří mi v budoucnu určitě taky dají za pravdu.

Milan Vondráček, Králův Dvůr (6.4.2016)

V průběhu měsíce března jsem se rozhodl zakoupit nový vůz Hyundai i30 v Auto Palace Butovice a s výběrem vozu mi pomáhal prodejce pan Adrián Horský. Nejen, že jsem spokojen s výběrem nového vozu, ale zároveň musím konstatovat, že pan Horský je opravdový profesionál. Vše od počátku, i prodej mého ojetého vozu protiúčtem, proběhlo naprosto hladce, a co pan Horský slíbil, to také dodržel. Cítil jsem se jako zákazník naprosto skvěle a mohu služby tohoto autosalonu, včetně přístupu zaměstnanců, jen doporučit. Mnohokrát děkuji.

Lehečková (25.3.2016)

Děkuji p. Horskému za profesionální přístup a solidní jednání při prodeji auta. Pan Horský byl velmi sympatický a na každou moji otázku mi ochotně odpověděl. Byla jsem opravdu velice spokojená.

Karel Krůta, Praha (22.3.2016)

Dovolte mi tímto poděkovat pozvání na akci SUV Hyundai Test Drive. Bylo to velmi příjemně strávené odpoledne a večer. Věřím, že naše spolupráce bude i nadále úspěšně pokračovat.

Petra C. (29.2.2016)

Při návštěvě Butovic mi nedalo, abych si nevyžádala kontakt, kam bych mohla směřovat za své příbuzné v případě potřeby servisu jejich vozů. Jsem ráda, že v AutoPalace je stále tak fajn kolektiv. Jelikož dost často doporučuji tento salon svým známých, ať starým nebo novým, vždy se mi vrátí odezva, že děkují za tip.
I když to někteří mají dál, cesta do Prahy jim stojí za to. Mají zde všechno pod jednou střechou. Jsem si také dobře vědoma toho, že zpětná vazba je velmi důležitá a lidé ji málokdy dávají.
Mnoho dalších spokojených zákazníků!

Petr Treml (18.2.2016)

Chtěl bych moc poděkovat za přístup pana Sedláčka, který se mnou řešil opravu mého vozu. Byl jsem nadšený z přístupu všech zaměstnanců Auto Palace Butovice. Jejich úsměv a ochota nezná mezí. Rád se k vám budu vracet jak na servis, tak v případě koupě nového vozu.

Eva Libišová (16.2.2016)

Dobrý den,

s automobilem jsem nadmíru spokojená. Děkuji za vaši ochotu, vstřícnost a vysoký profesionální přístup při prodeji.

Hodně spokojených zákazníků!

Vokurková Monika (26.1.2016)

Chtěla bych Vám poděkovat za vstřícný přístup při neplánované opravě mé I30ky. Příjemně jste mě překvapili vaší ochotou, termínem opravy a cenou. Ušetřili jste mi tím spoustu problémů před nadcházející dovolenou.

Mayerovi (25.1.2016)

Chtěli bychom poděkovat za pomoc paní Dufalové při koupi našeho nového vozu. Ohledně našeho nového autíčka… čím déle s ním manžel jezdí tím více a více je nadšený a moc spokojený. Pochvaluje si autíčko a je moc rád, že dal na vaše rady při rozhodování. Já jako „neřidič“ oceňuji jiné vychytávky a jsem moc spokojená, protože spokojený řidič = bezpečná jízda.
Jsme velmi rádi, že nám paní Dufalová věnovala tolik péče a hezky se o nás v průběhu celého nákupu auta starala. Jsme vděčni za pomoc s vyřízením všech dokladů, včetně přihlášení auta.

Ještě jednou vám moc za všechno děkujeme a přejeme vám hodně spokojených zákazníků.

Alena Kluiberová (13.1.2016)

Minulý týden jsem navštívila Auto Palace Butovice a byla jsem velice spokojená s ochotou a vstřícností zaměstnanců, především s příjemným přístupem paní Höchtbergerové. Vyšla mi vstříc ve všech mých požadavcích a odpověděla na všechny mé otázky. Budu-li potřebovat, určitě se opět na vás obrátím.

Tereza Pánková (31.12.2015)

Chtěla bych tímto poděkovat paní Dufalové za služby při prodeji nového vozu, jež jsme v prosinci zakoupili v Auto Palace Butovice. Byli jsme velice spokojení a i díky vynikajícímu servisu jsme koupi realizovali. Ceníme si zejména vstřícného a profesionálního jednání, i toho, že se i nyní můžeme kdykoliv zastavit a je nám vždy na naše dotazy odpovězeno.
Ještě jednou děkujeme a přejeme úspěšný vstup do nového roku.

Skrček Petr (22.12.2015)

Chtěl jsem poděkovat za velice příjemný a vždy kladný přístup přijímacího technika pana Havelky. Vše mi vždy pečlivě vysvětlí a snaží se, aby oprava proběhla v dohodnutém termínu a kvalitě. Proto bych rád poděkoval touto cestou Panu Havelkovi i ostatním zaměstnanců servisu.
Děkuji a přeji hezký den.

Jakub Frisch (17.12.2015)

V prosinci jsem vás navštívil hned dvakrát servis Auto Palace Butovice, nejprve to byla garanční prohlídka a posléze to byla oprava. Dne 10.12.2015 jsem byl na garanční prohlídce, kde jsem komunikoval s Panem Sedláčkem a Panem Procházkou. Jejich práce byla bezchybná vše mi výborně vysvětlili. Poradili mi také jak mám postupovat dále při opravě závady, kterou objevila garanční prohlídka. Moje druhá návštěva byla také velice profesionální. Vůz jsem předával Panu Radovanu Stiborskemu, který mě důkladně a ochotně se vším seznámil. Vše dopadlo k mé velké spokojenosti. Rád bych poděkoval touto cestou všem členům týmu v Auto Palace za velice profesionální jednání a korektní přístup ke klientovi.
Děkuji mnohokrát.

Petr Bergr (14.12.2015)

Chtěl bych poděkovat paní Dufalové za úžasný vánoční zážitek spojený s koupí nového vozu, který mi svým profesionálním a především lidským přístupem darovala. V posledních letech si nový automobil kupuji každý čtvrtý rok, ale v tomto případě, jsem si celý proces opravdu užíval. Oceňuji nenásilný obchodní talent této prodejkyně, skvělou předváděcí jízdu, odborné znalosti o daném modelu
a především bezproblémový, rychlý a velice profesionální průběh koupě vozu, který byl velice příjemný díky lidskému přístupu. Tímto vším si paní Dufalová získala můj respekt.

Ing. Lipták (1.12.2015)

V létě jsem opakovaně navštívil servis v Auto Palace Butovice. Paní Barbora Suchá se ujala celé záležitosti a musím uvést, že grandiózně. Vyslechla mě a jednala. Auto svěřila do rukou pana Procházky. Od první chvíle jsem viděl, že pan Procházka je „jiný kafe“…. to je„ Pan Mistr“. Oprava, přístup a jednání měly úplně jinou dimenzi, než předešlé zkušenosti. Máte tam skvělého odborníka.
Touto cestou chci vyjádřit dík paní Suché a panu Procházkovi.

Lucia Bodnárová (30.11.2015)

S Auto Palace Butovice jsem byla maximálně spokojena. První moje setkání proběhlo na Výstavě automobilů v pražských Holešovicích. Vůbec jsem nejprve nepočítala s nákupem vozu Hyundai a po setkání s vedoucí prodeje, paní Barborou Suchou, jsem o nákupu vozidla zn. Hyundai začala vážně uvažovat. Objednala jsem se v nejbližším termínu na testovací jízdu a pan prodejce Marek Szabo mně svým velice vstřícným a profesionálním přístupem přesvědčil, že to je právě ta značka a to vozidlo, které mi bude absolutně vyhovovat. Jsem oběma za to velice vděčná.

Miloš Košťál (27.11.2015)

Chtěl bych poděkovat za zcela ojedinělý přístup při zapůjčení vozidla Hyundai Tucson. Vozidlo jsem měl objednané na zapůjčení asi měsíc. Ráno, v den zapůjčení, jsem s prodejcem Markem Szabem upřesňoval jeho zapůjčení. Vzhledem k tomu, že bych se díky momentální situaci s vozidlem svezl pouze domů a v pondělí zpět, nabídl jsem za sebe náhradou mého kolegu, také Vašeho klienta p. Kašpaříka. Když mělo k zapůjčení dojít, zjistilo se, že se vloudila chybička a vozidlo není. Což se samozřejmě může stát. K mému velkému překvapení se díky velké ochotě vedoucí prodeje pí. Suché a asistentky prodeje pí. Pirunčíkové podařilo vozidlo zajistit. To jsem ještě netušil jak. Co mě však zcela dostalo na lopatky, byl fakt, že vozidlo nám zapůjčil přímo pan ředitel, a to své služební. Ve svých dvaašedesáti letech jsem zažil ledaco, ale nikdy nic takového. Jako rodina máme již od Auto Palace Butovice třetí vozidlo a vždy jsme byli se službami společnosti všichni velmi spokojeni. Ale toto vstřícné gesto pana ředitele mě opravdu dost ohromilo. Chtěl bych mu touto cestou ještě jednou poděkovat za nevšední ochotu, a ujistit, že i nadále budou další koupě vozidel realizovány u Auto Palace Butovice. Ještě jednou děkuji všem zúčastněným.

Martin Froněk (24.11.2015)

Nákup vozu proběhl naprosto bez problémů a dle předem domluvených termínů, dokonce se podařilo vůz předat o den dříve. Po celou dobu jsme byli ve spojení s paní Dufalovou, vždy velmi ochotnou a usměvavou, na každou otázku jsme dostali odpověď. Před nákupem vozu jsme měli možnost absolvovat zkušební jízdy, které nám pomohly se rozhodnout. Věřím, že naše další zkušenosti budou nadále jen pozitivní.

Zdeňka V. (23.11.2015)

U servisu Auto Palace Butovice oceňuji výborný přístup personálu k zákazníkovi. Jsou milí a mají ke klientovi pozitivní přístup.

Ing. M.B., Praha 5 (19.11.2015)

Po vstupu do servisu se mi nezávisle na sobě věnovalo více osob, u kterých oceňuji velice slušné chování a vystupování. Komunikace a oprava proběhla bez nejmenších komplikací. Cena opravy a provedené služby odpovídaly mé představě.

Ing. Václav Dvořák, MBA (16.11.2015)

Dne 13.11 t.r. jsme se ženou zakoupili v Auto Palace Butovice vozidlo Hyundai ix 20. Prodejce, pan Marek Szabo, se nám velice kvalifikovaně a profesionálně věnoval a to tak, že nás svým milým a nevtíravým způsobem velice příjemně překvapil. Výrazně posunul i naše vnímání značky Hyundai, protože je to naše první zkušenost s tímto výrobcem. Na takového prodejce může být Vaše společnost právem hrda.

Jan Broulík (9.11.2015)

Rád bych Vám touto formou ještě jednou poděkoval za velmi profesionální a lidsky vstřícný přístup při nákupu mého nového i40 prostřednictvím paní Dufalové. Měl jsem z celého procesu nákupu až po předání vozu velmi dobrý dojem. Jsem přesvědčen, že každé obchodní jednání by při jeho ukončení mělo vést k příjemnému pocitu jak u kupujícího, tak u prodávajícího. Mohu všechny z vás ujistit, že u mě tomu tak bylo.
Přeji společnosti Auto Palace úspěšný prodej, zejména teď ke konci roku a klid a spokojenost.

Ing. Filip Tobolka (9.11.2015)

Prodejce Marek Szabo, jeho milý, nevtíravý, ale zároveň velice profesionální přístup k zákazníkovi s podáním naprosto vyčerpávajících informací o voze, nás přesvědčil ke koupi vozu Tucson, i když jsme ještě uvažovali i o jiných možnostech. Kupoval jsem již pátý nový vůz a pana Szabo z Auto Palace Butovice hodnotím rozhodně jako nejlepšího.

Pavel S, Praha 5 (31.10.2015)

Oceňuji možnost přistavit vůz do servisu v časnou ranní hodinu. Personál je vždy velmi korektní a ke každému klientovi má osobní přístup. Je zde vidět evidentní snaha vyjít vstříc všem mým požadavkům.

Hana Krčková (29.10.2015)

Chtěla bych Vám poděkovat za ochotu, vstřícnost a vyčerpávající informace při koupi auta.

Tomáš Kalas (27.10.2015)

Chtěl bych poděkovat za zprostředkování auta a za velmi vlídné jednání.

Jitka D. (25.9.2015)

S naším autem jsem byla již ve vícero servisech, ale nejlépe jsem se cítila v Auto Palace Butovice. Přístup jejich zaměstnanců a kvalita odvedené práce mě přesvědčila, že jinam své auto už nepřivezu.

Anonym (25.9.2015)

Váš salón a lidé v něm působí příjemně a je vidět, že máte opravdu skvělý personál. Kupoval jsem již několikátý automobil a po zhodnocení všech prodejců jste byli nejlepší!

K. Štefanová (24.9.2015)

Ráda bych poděkovala za velmi milé přijetí vaším pracovníkem panem Michalem Pechem, u kterého jsme kupovali nové Hyundai i30 Combi. Všechno bylo k naší velké spokojenosti velmi rychle vyřešeno.

Kateřina F. (21.9.2015)

Byla jsem spokojena s vaším servisem v Auto Palace Butovicích a budu ráda využívat vaše služby i nadále.

Jakub B. (17.9.2015)

Jezdím do Auto Palace Butovice již několik let a jsem tam velice spokojen. Všem mohu vřele tento servis doporučit.

Renata a Petr Nacházelovi (14.9.2015)

Vaše profesionální jednání nás nakonec přimělo ke změně značky vozu, kterou jsme si původně chtěli pořídit, a nadále budeme využívat vašich služeb. Děkujeme za váš vstřícný a přátelský přístup k nám jako k zákazníkům.

Petr a Soňa Loutocký (11.9.2015)

Oceňuji pana Marka Szabó z Auto Palace Nové Butovice za jeho nadstandardní přístup k zákazníkům. Musím konstatovat, že z veliké části je právě jeho nasazení důvodem nákupu našeho nového vozu právě v Auto Palace Nové Butovice.

Ing. Ivan Filka, Praha 8 (8.9.2015)

Chtěl poděkovat paní Petře Medřické za profesionální přístup při prodeji vozidla. Její přátelské a empatické chování a vstřícný přístup posílily mou důvěru a přesvědčení doporučit Auto Palace Butovice i dalším zájemcům o nákup nového automobilu.

P. Kříž (8.9.2015)

Auto Palace Butovice bych popsal takto. Jde o jedno z mála míst, kde se k vám chovají mile, když přijedete na servis, a hlavně bez rozdílu, jestli je to servis na garanci, či placený.

Eva Libišová (18.2.2015)

S autem jsem zatím nadmíru spokojená, děkuji za ochotu, vstřícnost a vysoký profesionální přístup při prodeji paní Medřické.

 
 

Bucharova 1186/16, 155 00 Praha 5
Tel. +420 251 025 202-203
e-mail: info@hyundai-svami.cz
butovice.hyundai.cz